Optimizare Site Web

Optimizare site web, cele mai multe companii de marketing online depind de puterea SEO (search engine optimization), deoarece procesul de optimizare SEO este unul dintre cele mai puternice instrumente disponibile pentru a atrage potentialii clienti pe site-ul dumneavoastra.

Pentru a intelege cum functioneaza luam in considerare modul in care majoritatea oamenilor cauta informatii pe Internet. Cand majoritatea oamenilor doresc sa gaseasca ceva online, cuvintele cheie tastate in motoarele de cautare cum ar fi “Google“, motorul de cautare va gasi rezultate relevante.

Ce s-ar intampla daca compania dumneavoastra este constant pe prima pagina in rezultatele cautarilor, oare v-ar bucura mai mult trafic web, oare afacerea dumneavoastra va avea mai mult succes? Logic ca da! 🙂

Optimizare Site Web

Ce este optimizare site web ?

Multi ar spune ca este un proces care ajuta site-ul sa apara pe primele rezultate in Google, când vizitatorul cauta ceva. GRESIT!!! Optimizare SEO, astazi este mult mai mult de atat.

Promovare site web inseamna integrarea elementelor de social networking in promovare, si coordonarea acestora cu alte metode de promovare. Optimizarea SEO este necesara, dar nu poate fi facută de oricine. Noi avem specialistii care pot oferi rezutate adevarate.

PR si Reputatie

Nu mereu totul roieste in jurul dumneavoastra. Uneori, conteaza perceptiile si opiniile clientilor. Daca intelegeti nevoile clientilor, veti reusi sa le oferiti servicii care sa-i surprinda, nu doar ceva la care se asteapta.
Putem cerceta lista pe care o aveti deja sau putem investiga piete noi. Dar nu va culcati pe o ureche, sunt o multime de potentiali clienti care asteapta sa auda despre dumneavoastra si echipa noastra cu experienta abia asteapta sa va ajute sa dezvoltati strategia perfecta pentru afacere.

Plasarea anunturilor in publicatii poate fi costisitoare, dar daca aveti ceva de spus lumii, atunci exista o cale mai usoara sa obtineti publicitate. Stim ce le place oamenilor sa citeasca, deci de ce nu ne lasati sa va spunem povestea si sa va facem mesajul auzit, folosindu-ne de relatiile noastre in presa.

Stagnarea nu ajuta.

Daca doriti sa adaugati savoare continutului, dar fara aditivi daunatori, atunci lasati echipa Blank Design sa va ofere o detoxifiere a profilului.

Optimizare SEO on PAGE

In etapa de optimizare SEO on Page, totul se focuseaza asupra site-ului in sine. In mod normal aceasta etapa ar trebui inceputa inca de la conceperea efectiva a site-ului daca vorbim de site-uri noi sau site-uri care vor sa-si schimbe complet structura. Acesta este cazul ideal, pentru ca in baza unei analize complete a pietei pe care va activa site-ul acesta va fi optimizat on page inca de la inceput.

In cazul site-urilor existente, procesul de optimizare on page este la fel de important, numai ca modificarile vor trebuie gandite si adaptate in concordanta cu structura/platforma acestuia. Inainte de a incepe procesul de SEO on page trebuie sa intelegem cel mai important lucru:

Optimizarea site-ului din punct de vedere on page trebuie sa graviteze in jurul utilizatorului si trebuie sa includa si partea de User Experience. Fiecare actiune desfasurata, fiecare element de structura, fiecare cuvant scris, fiecare poza, trebuie sa fie implementate numai daca aduc o plus valoare utilizatorului, numai daca il ajuta pe acesta in procesul de navigare.

Scrierea site-ului pentru un site optimizat

> Scrierea codului cat mai eficient posibil astfel incat citirea si implicit, incarcarea paginii, sa fie cat mai rapida;
> Dimensiunea totala a codului sa nu fie foarte mare;
> Existenta atributelor alt si title pentru imagini;
> Folosirea tagurilor heading: h1, h2, h3, h4, h5, h6;
> Ideal ar fi sa existe un singur fisier CSS;
> Aducerea linkurilor catre alte site-uri de referinta;
> Nu folositi prea multe linkuri interne pe o singură pagina;
> O singura intrare in site: www.site.ro sau site.ro, redirectul unuia dintre ele catre celalalt;
> Redirectarea paginilor care nu mai exista catre homepage-ul site-ului, veti transfera astfel si din autoritatea paginilor care nu mai exista si evitati situatiile neplacute de a trimite utilizatorul catre o pagina inexistenta;
> Scrierea META Titlurilor (60-70 caractere), a META Descrierilor (150-160 de caractere) si definirea cuvintelor cheie pentru fiecare pagina – acestea trebuie sa fie cat mai relevante si sa se regaseasca in pagina (pentru tagul TITLE este recomandat un maxim de 56 caractere, ori un echivalent a maxim 6 cuvinte);
> Rescrierea linkurilor care sa contina cuvintele cheie alese (dar care sa aiba legătura cu tot continutul paginii);
> Redirectarea linkurilor vechi catre cele noi (redirect 301) pentru a transfera autoritatea;
> Implementarea toolurilor Google Analytics si Google Webmaster pentru monitorizarea site-ului;
> Existenta faviconului (logo-ul dumneavoastra trebuie sa se regaseasca sus in bara de browser);
> Existenta fisierului robots.txt;
> Existenta sitemap.xml și a sitemap.html.